Het boekhouden gebeurt bij Van den Berg accountants bij voorkeur online met leveranciers die volledige cloud oplossingen bieden, zoals Exact Online, waarvan wij gecertificeerd cloud-accountant zijn.
Wij bieden u dienstverlening op maat. Zo kunt u ervoor kiezen een deel van de administratie zelf te doen en een deel door ons te laten verzorgen.
De mogelijkheden op een rij:
• U doet de boekhouding zelf en wij kijken mee voor controle;
• U voert de facturen in en wij vullen de boekhouding aan;
• Wij doen de volledige boekhouding en u kijkt mee.
De voordelen van de Exact-online oplossing zijn:
• Altijd inzage in uw boekhouding online vanaf elke plek;
• Het is niet nodig een boekhoudpakket aan te schaffen, inclusief kostbare updates;
• Geen systeembeheer meer nodig voor het installeren van nieuwe versies en het maken van back-ups;
• Uw financiële gegevens worden opgeslagen in een beveiligde online omgeving en er worden automatisch back-ups gemaakt, zodat uw online boekhouding nooit verloren kan gaan;
• U kunt direct overleg plegen met u uw adviseurs, omdat u beiden inzage heeft in de gegevens;
• U krijgt alle vrijheid en mogelijkheden om zelf (een deel van) uw boekhouding te voeren.
• Er zijn koppelingen met diverse pakketten en banken mogelijk.
Meer informatie? Kijk op de website van Exact Online